10 mai 2007

Prin sediul Allianz

Asta e macheta sediului Allianz. Ca majoritatea cladirilor din Munchen, nimic spectaculos, nimic strivitor; doar o serie de cladiri de 4-5 etaje ce grupeaza doua strazi. La intrare o sigla modesta, nu bodyguarzi (sau poate tipele dragute de la receptie pot fi luate drept bodyguarzi... dar sa lasam fanteziile), nu parcare pentru Mertzane, nu firma luminoasa care sa tipe la lume ca acolo e o giga-mega-companie de asigurari.
Macheta

Din satelit

Partea si mai frumoasa este ca ne-am "introdus" in cladire pe o parte a acestui complex si am iesit trei ore mai tarziu doua strazi mai incolo. Intre timp ne-am plimbat printr-o multime de culoare, dar nu am iesit din cladire. La o analiza ulterioara, am constatat ca nici nu trecusem prin vreun pasaj suprateran peste vreo strada. Concluzia ar fi ca unul din culoarele colorate de le vedeti mai jos era subteran.



Pentru cei ce ar putea crede ca toate culoarele erau asa futuriste pot spune ca 95% din celelalte nu au meritat pozate. Deci erau banale ca si culoarele noastre. Doar astea trei merita invidia noastra sincera! Si verdeata omniprezenta. Si simplitatea. Si pasarelele de ciripeau p'afara. Si curatenia impecabila. Si...

Cantina vazuta din curtea interioara.


Cantina vazuta din interior si cu multi români in prim plan (si mai misunau unii si prin spate).

Niciun comentariu: